Wczytuję...
Daily - Restauracja w pudełku
Obserwuj Nas:

Często zadawane pytania

Tak, dostawa zamówionych posiłków jest bezpłatna - niezależnie od ilości dni na jaką zamówisz jedzenie.

W zakładce Dostawy po wprowadzeniu swojej miejscowości system sprawdzi czy obsługujemy Twoje miasto. Jeżeli odpowiedź będzie negatywna – nie martw się – wkrótce będziemy również u Ciebie :-)

W swojej ofercie posiadamy dania restauracyjne „DAILY CLASSIC” oraz dania dietetyczne „DAILY FIT”.
DAILY CLASSIC to dania z 5 różnych kuchni: Polska, Włoska, Grecka, Azjatycka oraz kuchnia Wegetariańska+Ryby.
DAILY FIT to dania typowo dietetyczne od 1200 kcal do 4000 kcal, Standard, Paleo, Sport, Bezglutenowe, Wegetariańskie, Wege + Ryba oraz Niskie IG.

Zamówienia można składać tylko online poprzez Formularz Zamówienia oraz swój indywidualny Panel Klienta

Płatność za zamówienia można dokonać online (płatności obsługują Przelewy24) oraz tradycyjnym przelewem bankowym

W przypadku wyboru płatności przelewem bankowym, prosimy o przelew na konto:

BNP Paribas 92 1600 1462 1892 7432 6000 0001

DAILY FOOD PL Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Świeradowska 51/57, 50-559 Wrocław, nr NIP: 899-288-54-30

DAILY CLASSIC: sam decydujesz czy chcesz zamówić 3 lub 5 dań dziennie.
DAILY FIT: 5 dań dziennie.

Tak, możesz zamawiać dowolną ilość razy zamówienie na 1 dzień z wszystkich rodzajów kuchni, które posiadamy w ofercie.

Tak, możesz składać dowolną ilość zamówień wszystkich rodzajów kuchni nawet na jeden konkretny dzień np. na poniedziałek zamówić 3/5 dań z kuchni Włoskiej, Greckiej, Azjatyckiej itd. Albo np. jeżeli planujesz spotkanie w piątek z znajomymi możesz zamówić dania ze wszystkich 6 rodzajów kuchni ;-), ta sama możliwość istnieje przy daniach FIT ;-)

Rabat naliczany jest automatycznie dla zamówień na najmniej 20 dni (2zł taniej za dzień). Opłaca się zamówić na dłużej!

W związku z tym, że codziennie przygotowujemy dla Ciebie dania z świeżo dostarczonych produktów to zamówienie można składać online do godz 23 dwa dni przed planowaną dostawą tzn. jeżeli chcesz otrzymać jedzenie w poniedziałek rano to zamówienie musisz złożyć w sobotę do godz. 23. Wyjątek stanowi sobota-niedziela, gdzie zamówienie trzeba złożyć w czwartek do godziny 23

Dostawy są realizowanie codziennie rano w godzinach 2-7 od poniedziałku do soboty. Dostawy weekendowe są dostarczane w soboty.
W formularzu zamówienia jest możliwość podania kodu do klatki, tak aby nasi kierowcy pozostawali jedzenie pod drzwiami bez budzenia i bezkontaktowo.

Tak, po złożonym i opłaconym zamówieniu w każdej chwili z poziomu swojego Panelu Klienta możesz dowolnie zmieniać dni dostawy. Pamiętaj tylko, że możesz to zrobić 2 dni przed realizacją zamówienia do godziny 23.59 np. jeżeli chcesz odwołać dostawę środową możesz to zrobić logując się na swoje konto w poniedziałek do 23.59

DAILY CLASSIC: Tak, w każdej chwili możesz zmieniać rodzaj zamówionej kuchni na inną z poziomu swojego Panelu Klienta. Pamiętaj tylko, że możesz to zrobić 2 dni przed realizacją zamówienia do godziny 23.59 np. jeżeli chcesz odwołać dostawę środową możesz to zrobić logując się na swoje konto w poniedziałek do 23.59
DAILY FIT: Tak, w każdej chwili możesz zmieniać rodzaj zamówionej diety na inną z poziomu swojego Panelu Klienta zachowując przy tym tę samą kaloryczność. Pamiętaj tylko, że możesz to zrobić 2 dni przed realizacją zamówienia do godziny 23.59 np. jeżeli chcesz odwołać dostawę środową możesz to zrobić logując się na swoje konto w poniedziałek do 23.59

Tak, każdą reklamacje rozpatrujemy indywidualnie. Jeżeli dotyczą one opóźnień w dostawie proszę dzwonić na nr 603 08 83 08 od poniedziałku do piątku od godziny 6 rano w celu szybkiego rozwiązanie problemu. Inne reklamację proszę składać mailowo pod kontakt@dailyfood.pl

Tak, jeżeli chcesz otrzymać fakturę VAT w zamówieniu, podaj dane firmy w trakcie składania zamówienia. Wyślemy Ci fakturę natychmiast po opłaceniu przez Ciebie złożonego zamówienia.

Tak, jak najbardziej pojemniki można podgrzewać w mikrofalówce.